Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě – Bc. Jakub Rákosník
Bc. Jakub Rákosník
Master's thesis
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Online Marketing and PPC Advertising
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo zpracování vlastní PPC kampaně a dále popsat a analyzovat využívání jednotlivých nástrojů internetového marketingu e-shopu MALL.CZ. Na základě zjištěných skutečností tyto aktivity zhodnotit a navrhnout efektivnější využití. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje internetového …moreAbstract:
The aim of the thesis was proces its own PPC campaing and to further describe and analyzethe use of various tools of online marketing of the e-shop MALL.CZ. Based on the facts identified, evaluate, these actvities and suggest more efficient use. The thesis is divided into theoretical a partical parts, which consists of two parts. The theoretical parts describes the various tools of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ovz2o/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková