"DNA" podniku - fakta nebo fikce – Mgr. Lucie Hrbková
Mgr. Lucie Hrbková
Bachelor's thesis
"DNA" podniku - fakta nebo fikce
Company "DNA" - facts or fictions
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je popsat a blíže charakterizovat v současné době využívaný pojem v podnikatelském prostřední „DNA podniku“. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši současného poznání a na jejím základě jsou definovány základní charakteristiky „DNA podniku“ z pohledu růz-ných autorů. Praktická část je zaměřena na zjištění, zda je možné ve firem-ním prostředí „DNA podniku“ identifikovat …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and characterize the cur-rently used concept in the business environment "DNA of the compa-ny". The theoretical part is focused on a literature search of the cur-rent knowledge. Based on this literature search the basic characteris-tics of the "corporate DNA" are defined from the point of view of dif-ferent authors. The practical part is aimed at determining …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d9vd3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
International Project Management- Organizational Structure
Katarína Villínová -
Organizační struktury podniku v oboru hotelnictví
Kateřina Štenglová -
Analýza organizační struktury vybrané firmy
Kateřina Brűcknerová -
Transfer multimediálních informací návštěvníkům kulturních a přírodních památek.
David Tenkrát -
Gene transfer agents – fágům podobné částice přenášející genetickou informaci u bakterií
Kristýna Kořená -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská