Optimalizace komunikačního mixu na základě ROI – Tadeáš Melíšek
Tadeáš Melíšek
Diplomová práce
Optimalizace komunikačního mixu na základě ROI
Optimization of Communication Mix Based on ROI
Anotace:
Diplomová práce se zabývá optimalizací komunikačního mixu z hlediska výkonnosti online marketingových kanálů. Cílem práce je vyhodnotit, které online marketingové nástroje pracují s nejvyšší návratností. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky, jak zvýšit návratnost finančních prostředků investovaných do online komunikační strategie. Ty vycházejí z údajů z Google Analytics a dotazníkového šetření …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the communication mix optimization from the view of the performance of online marketing channels. The thesis aims to evaluate which online marketing tool works with the highest return. In the conclusion, there are concrete steps defined on how to increase the return of financial assets invested in online communication strategy. Those are based on data from Google Analytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Martin Paclík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Return on Investment
Michael Rufer -
Small Scale PV Systems - expected return on investment assessment
Pavel Hajko -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Return on investment aplikovaný na produkty a služby knihoven
Eliška Hrabalová -
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
Tomáš Kumsta -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA