Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole – Bc. Dominika Kostková
Bc. Dominika Kostková
Bakalářská práce
Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole
Teacher's approaches to pupils' mobile phones in elementary school
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V první teoretické části se věnuji charakteristice osobnosti žáka a osobnosti učitele. Jelikož je práce zaměřena na žáky základní školy, věnuji se především osobnosti žáků školního věku. Velká kapitola je věnována historii mobilního telefonu a mobilních sítí …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled Teacher's approaches to pupils' mobile phones in elementary school is divided into theoretic and empiric part. I devote the first theoretic part to characterization of pupil´s and teacher´s personality. Because this work is concentrated on elementary school, I write especially about school age children. One chapter is dedicated to history of phones, begining of cell phones …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xexxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní telefon jako "společník" středoškoláka na domově mládeže
Eliška KRATOCHVÍLOVÁ -
Mobilní telefon jako symbol sociálního statusu
Tereza GOTTVALDOVÁ -
Ověření možnosti použití mobilního telefonu pro základní testování a statistické vyhodnocení sluchového aparátu
Nikola Abrhámová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá