Daniel Dejmek

Bachelor's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.

Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii vybraného podniku. V práci jsou popsány základní metody marketingu a komunikační strategie. Popsané metody jsou aplikovány na vybraný podnik a je vytvořena analýza současné marketingové a komunikační strategie. Pomocí dotazníkového šetření a současné analýzy podniku jsou navrženy nové metody komunikace na zlepšení aktuální komunikační strategie …more
Abstract:
The following Bachelor thesis focuses on the communication strategy of chosen company. The work concerns marketing fundamentals and communication strategy. The described methods are applied to a selected company and an analysis of the current marketing and communication strategy is created. With the help of a questionnaire survey and the current analysis of the company, new methods of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku