Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o. – Daniel Dejmek
Daniel Dejmek
Bachelor's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii vybraného podniku. V práci jsou popsány základní metody marketingu a komunikační strategie. Popsané metody jsou aplikovány na vybraný podnik a je vytvořena analýza současné marketingové a komunikační strategie. Pomocí dotazníkového šetření a současné analýzy podniku jsou navrženy nové metody komunikace na zlepšení aktuální komunikační strategie …moreAbstract:
The following Bachelor thesis focuses on the communication strategy of chosen company. The work concerns marketing fundamentals and communication strategy. The described methods are applied to a selected company and an analysis of the current marketing and communication strategy is created. With the help of a questionnaire survey and the current analysis of the company, new methods of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/38i384/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DEJMEK, Daniel. \textit{Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe \&{} Bistro s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/38i384/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková