Ing. Diana Borgesová

Diplomová práce

Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh

Strategy of Market Entry of an Automobile Manufacturing Company
Abstract:
The aim of this diploma thesis is based on the analysis of selected markets to apply the problematics of new market entry strategy to a particular company. Subsequently, to create a strategy proposal for the entry of this company into a new, potential foreign market. Theoretical part of the thesis is devoted to a summary of general knowledge about the problematics of entering a foreign market. Analytical …více
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy vybraných trhů aplikovat problematiku strategie vstupu na nový trh na konkrétní podnik. Následně vytvořit návrh strategie pro vstup tohoto podniku na nový, potenciální zahraniční trh. Teoretická část práce je věnována shrnutí obecných poznatků o problematice vstupu na zahraniční trh. Analytická část je zaměřena na konkrétní poznatky o společnosti ŠKODA …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní