Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh – Ing. Diana Borgesová
Ing. Diana Borgesová
Master's thesis
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Strategy of Market Entry of an Automobile Manufacturing Company
Abstract:
The aim of this diploma thesis is based on the analysis of selected markets to apply the problematics of new market entry strategy to a particular company. Subsequently, to create a strategy proposal for the entry of this company into a new, potential foreign market. Theoretical part of the thesis is devoted to a summary of general knowledge about the problematics of entering a foreign market. Analytical …moreAbstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy vybraných trhů aplikovat problematiku strategie vstupu na nový trh na konkrétní podnik. Následně vytvořit návrh strategie pro vstup tohoto podniku na nový, potenciální zahraniční trh. Teoretická část práce je věnována shrnutí obecných poznatků o problematice vstupu na zahraniční trh. Analytická část je zaměřena na konkrétní poznatky o společnosti ŠKODA …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k3wey/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova