Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin) – Bc. Lenka Říhová
Bc. Lenka Říhová
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Marketing Communications as a Tool of Social Manipulation (Problem Affecting Marginalized Social Group)
Anotace:
V diplomové práci se zabývám analýzou a hodnocením marketingové komunikace jako nástroje manipulace žen ve věku 18-65 let, žijících na území České republiky. Problematika je řešena pomocí kvantitativního průzkumu, který se uskutečnil v měsících červen až srpen 2014. Dotazníkového šetření se účastnilo 1873 respondentek. Cílem práce je objasnit, jak nástroje marketingové komunikace mohou ovlivňovat vybranou …víceAbstract:
In this thesis I deal with analysis and evaluation of marketing communication as a tool of manipulation of women aged 18-65 years living in the Czech Republic. The problem is solved using a quantitative survey, which took place in the months from June to August 2014. The questionnaire survey was attended by 1,873 respondents. The thesis aims to clarify how marketing communication tools can influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ul13x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍHOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/39exb1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova