Dopady vstupu ČR do EU na konkurenceschopnost českých malých a středních podniků – Ing. Jana Kračmarová
Ing. Jana Kračmarová
Bakalářská práce
Dopady vstupu ČR do EU na konkurenceschopnost českých malých a středních podniků
The Impact of the Entrance of the Czech Republic to the European Union on the Competitiveness of Czech SMEs
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl nastínit dopady vstupu ČR do EU na konkurenceschopnost českých malých a středních podniků. Hlavními tématy práce je charakteristika podnikání v oblasti cestovního ruchu, změny legislativy v souvislosti se vstupem do EU a jejich dopady na podniky a přímý důsledek integrace na odvětví cestovního ruchu. Vliv a změny, které vstup do EU přinesl, jsou dále podrobně …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to outline the impact of the entrance of Czech Republic to the EU on the competitiveness of Czech small and medium enterprises. The key described subject are as follows: characteristics of being in tourism business, the changes of legislation and its consequences and direct effect of the integration to tourism as a business stream. The influence of the entrance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcy5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 7. 2006
- Vedoucí: Ing. Martin Krištof
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria