Společensky odpovědné chování firem v turismu – Bc. Hana Adamíková
Bc. Hana Adamíková
Master's thesis
Společensky odpovědné chování firem v turismu
Socially responsible behaviour of companies in the tourism
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout možnosti provádění společenské odpovědnosti použitelné pro jakýkoliv hotel v České republice na základě analýzy a zhodnocení míry provádění společenské odpovědnosti u vybraných hotelů. Autorským výstupem je návrh konceptu implementace společenské odpovědnosti ve třech úrovních.Abstract:
The aim of this master`s dissertation is to design possibilities of social responsibility applicable to any hotel in the Czech Republic, based on the analysis and evaluation of the level of implementation of social responsibility in selected hotels. The author's outline is a draft of the CSR implemetation concept described at three levels.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/i59t5/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická