Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení – Bc. Barbora BURIANOVÁ
Bc. Barbora BURIANOVÁ
Master's thesis
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Communication and marketing plan of the selected cultural facility
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zpracování komunikačního a marketingového plánu jediného soukromého divadla komedie v Plzni, Divadla PLUTO. Z důvodu velikosti subjektu byly oba plány spojeny v jeden. Hlavním cílem diplomové práce je sestavit komunikační plán pro nadcházející divadelní sezónu 2020/2021, který bude finančně nenáročný a přiblíží divadlo k jeho strategickému cíli, tedy stát se do roku 2023 …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the elaboration of the communication and marketing plan of the only private comedy theater in Pilsen, Theater PLUTO. Due to the size of the subject, the two plans were merged into one. The main goal of the diploma thesis is to compile a communication plan for the upcoming theater season 2020/2021, which will be financially inexpensive and will bring the theater closer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BURIANOVÁ, Barbora. Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová