Aneta Dvořáčková

Master's thesis

Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku

The impact of CSR activities on building a company with good reputation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti a jejího vlivu na image firmy. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu společenská odpovědnost firem, firemní identitu, image a komunikaci CSR. Praktická část se věnuje charakteristice vybraného podniku a analýze CSR aktivit. Stěžejní částí bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci a zákazníky konkrétní …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of social responsibility and its influence on the image of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of corporate social responsibility, corporate identity, image and CSR communication. The practical part is devoted to the characteristics of the selected company and the analysis of CSR activities. The key part was a questionnaire survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dvořáčková, Aneta. Vliv CSR aktivit na budování dobrého jména podniku. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní