Metoda EEG Biofeedback a její využití ve speciální pedagogice – Bc. Ludmila Oulehlová, DiS.
Bc. Ludmila Oulehlová, DiS.
Bakalářská práce
Metoda EEG Biofeedback a její využití ve speciální pedagogice
The Method of EEG Biofeedback and the Utilization of this Method in Special Needs Pedagogy
Anotace:
Bakalářská práce „Metoda EEG Biofeedback a její využití ve speciální pedagogice“ je zaměřena na představení metody jako nové možnosti terapie ve speciální pedagogice. První část charakterizuje vývoj metody, popis přístroje, vhodné indikace. Druhá část představuje jednotlivá postižení a možnost jejich léčby metodou EEG Biofeedback. Závěrečná část práce zjišťuje informovanost a využívání metody ve speciální …víceAbstract:
The bachelor´s thesis „The Method of EEG Biofeedback and the Utilization of this Method in Special Needs Pedagogy“ is concentrated to present the method such as new posibility of therapy in special needs pedagogy. The first part characterizes the development of method., the description of recorder, the appropriate indication. The second part presents the particular handicaps and the posibility of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hvmaw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková