Mgr. Alexandr KALMUS

Master's thesis

Costumer Relationship Management-nové božstvo marketingových komunikací?

Costumer Relationship Management - New godhood of marketing communications?
Abstract:
Diplomová práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Relationship Management {--} Řízení vztahů se zákazníky, je {\clqq}novým božstvem marketingových komunikací". CRM je především moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě a v posílení jeho důvěry a loajality k firmě. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn …more
Abstract:
This dissertation is dedicated to review relevancy of hypothesis, that Costumer Relationship Management is "becoming a new godhood of marketing communications{\crqq}. First of all CRM represents a modern method to support customer care. Implementation of CRM brings significant benefits in improving relationships between customers and company and in empowering customer{\crq}s trust and loyalty to a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Accessible from:: 20. 4. 2007
Identifier: 4944

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2007
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KALMUS, Alexandr. Costumer Relationship Management-nové božstvo marketingových komunikací?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications