Začlenění dětí s ADHD do předškolního vzdělávání – Bc. Martina Hulíková
Bc. Martina Hulíková
Bachelor's thesis
Začlenění dětí s ADHD do předškolního vzdělávání
Incorporating children with ADHD into pre-school education
Anotácia:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na téma Začlenění dětí s ADHD do předškolního vzdělávání. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se zabývám poruchami pozornosti s hyperaktivitou, jejich vznikem, diagnostikou a terapií. Dále charakteristikou dítěte předškolního věku, předškolním vzděláváním a spoluprací mateřské školy s rodinou. V praktické části, která byla realizována na …viacAbstract:
In the bachelor thesis I focused on the topic of Incorporating children with ADHD into pre-school education. The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part I deal with attention disorders with hyperactivity, their origin, diagnostics and therapies. Further, the characteristics of pre-school child, pre-school education and cooperation of kindergarten with family. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gutmu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Teaching English to Pre-school children: Focus on Exposure
Tereza Prokopová -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Subjektivní zkušenost rodičů s výchovou dětí s ADHD
Johana Pěchová -
Postoje rodičů a sociálních pracovníků k práci s dětmi s ADHD
Pavla Pajerová -
Muzikoterapeutická práce s dítětem s ADHD
Simona Švástová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ