Didaktické hry ve třídě, kde se vzdělává žák s Downovým syndromem – Bc. Martina Kolmanová
Bc. Martina Kolmanová
Bakalářská práce
Didaktické hry ve třídě, kde se vzdělává žák s Downovým syndromem
Didactic Classroom Games that Include a Child with Down Syndrome
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití didaktických her ve třídě, kde se vzdělává žák s Downovým syndromem. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje Downovu syndromu, popisuje jeho etiologii, formy, zdravotní komplikace. Dále se zabývá integrací dětí s Downovým syndromem do běžných škol, vymezuje pojmy integrace a inkluze, zahrnuje individuální vzdělávací plán, asistenta …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the use of didactic games in a class that includes a child with Down syndrome. The work s divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with Down syndrome, describes its etiology, forms and medical complications. Furthermore, it focuses on the integration of children with Down syndrome into regular schools and defines the concept of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d5au7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Desková hra jako prostředek výtvarné výchovy
Viktorie Odehnalová -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Využití hry pro podporu motorických funkcí u dětí s Downovým syndromem
Kateřina HOŘÍNKOVÁ -
Formální a obsahová analýza Scénotestu u lidí s Downovým syndromem vzhledem k míře předem zjištěného mentálního deficitu
Radka Balíková -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina