Johana Amlerová

Bachelor's thesis

Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s.

Employer Branding as an instrument of personal activities in AIMTEC a. s.
Abstract:
Tato práce se zabývá aktuálním trendem personálního marketingu zvaným Employer branding. V práci jsou identifikovány a vyhodnoceny nástroje pro interní a externí budování značky zaměstnavatele. Poznatky z teoretické části práce jsou následně aplikovány do praxe. Praktická část zahrnuje analýzu činností spojených s Employer brandingem ve firmě AIMTEC a. s. a dotazníkové šetření, na základě kterého je …more
Abstract:
The Bacheler Thesis is focused on a modern trend in personal marketing called Employer Branding. The ambition of the thesis is to identify and evaluate tools that companies use to build and strengthen their internal and external Employer brand. Knowledge gained in the theoretical part is implemented into practical research. Practical part analyses strategy of Employer branding in AIMTEC a. s. and includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2017
  • Supervisor: Iveta Němečková
  • Reader: Roman Vokálek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68944