Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s. – Johana Amlerová
Johana Amlerová
Bakalářská práce
Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s.
Employer Branding as an instrument of personal activities in AIMTEC a. s.
Anotace:
Tato práce se zabývá aktuálním trendem personálního marketingu zvaným Employer branding. V práci jsou identifikovány a vyhodnoceny nástroje pro interní a externí budování značky zaměstnavatele. Poznatky z teoretické části práce jsou následně aplikovány do praxe. Praktická část zahrnuje analýzu činností spojených s Employer brandingem ve firmě AIMTEC a. s. a dotazníkové šetření, na základě kterého je …víceAbstract:
The Bacheler Thesis is focused on a modern trend in personal marketing called Employer Branding. The ambition of the thesis is to identify and evaluate tools that companies use to build and strengthen their internal and external Employer brand. Knowledge gained in the theoretical part is implemented into practical research. Practical part analyses strategy of Employer branding in AIMTEC a. s. and includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68944
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Iveta Němečková
- Oponent: Roman Vokálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68944
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová