Ing. Veronika Nesvadbová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland

Marketing strategy of destination management organisation in the federal state Burgenland
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland“ je hodnocení marketingových aktivit organizací destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland v Rakousku. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska destinačního marketingu a následně na charakteristiku destinace Burgenland. Praktická část vysvětluje problematiku organizace …more
Abstract:
The focus of the bachelor thesis „Marketing strategy of destination management organization in the federal state Burgenland” is the evaluation of marketing activities of destination management organizations in the federal state Burgenland in Austria. The theoretical part focuses on the theoretical backgrounds of marketing of destination and on the introduction of destination Burgenland. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta