Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland – Ing. Veronika Nesvadbová
Ing. Veronika Nesvadbová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Marketing strategy of destination management organisation in the federal state Burgenland
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland“ je hodnocení marketingových aktivit organizací destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland v Rakousku. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska destinačního marketingu a následně na charakteristiku destinace Burgenland. Praktická část vysvětluje problematiku organizace …moreAbstract:
The focus of the bachelor thesis „Marketing strategy of destination management organization in the federal state Burgenland” is the evaluation of marketing activities of destination management organizations in the federal state Burgenland in Austria. The theoretical part focuses on the theoretical backgrounds of marketing of destination and on the introduction of destination Burgenland. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lrs2r/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NESVADBOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/3gzpmv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová -
Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka
Denisa Plačková