Tereza Vodáková

Bakalářská práce

Image značky Adidas

The Image of the Adidas Brand
Anotace:
Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. …více
Abstract:
The Bachelor's thesis with the topic of the Adidas brand image focuses on analysis of image of this particular brand. In the theoretical section, it presents the starting point for the examination of the brand, its image, and marketing research, on which this thesis is based. The practical section introduces the Adidas brand, its history, sub-brands, as well as competitors. The analysis and interpretation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vodáková, Tereza. Image značky Adidas. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe