Tereza Vodáková
Bakalářská práce
Image značky Adidas
The Image of the Adidas Brand
Anotace:
Bakalářská práce na téma Image značky Adidas se zabývá analýzou image zvolené značky. V teoretické části představuje východiska pro zkoumání oblasti značky, image a marketin-gového výzkumu, na něž je tato práce postavena. Praktická část představuje značku Adi-das, její historii, subbrandy i konkurenci. Stěžejní je analýza a interpretace dat zjištěných kvalitativní a kvantitativní výzkumnou sondou. …víceAbstract:
The Bachelor's thesis with the topic of the Adidas brand image focuses on analysis of image of this particular brand. In the theoretical section, it presents the starting point for the examination of the brand, its image, and marketing research, on which this thesis is based. The practical section introduces the Adidas brand, its history, sub-brands, as well as competitors. The analysis and interpretation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vodáková, Tereza. Image značky Adidas. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
Marketingový výzkum názorů veřejnosti na pořádání vybraných sportovních akcí v ČR
Jan Doležal -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum konkurenčního prostředí pro segment polymerových kondenzátorů
Iva Dohnalová -
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
Anna Mazánková -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Roman Česnek