Rozvoj komunikace dětí předškolního věku s autismem pomocí canisterapie – Ing. Anna KALÍŠKOVÁ
Ing. Anna KALÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj komunikace dětí předškolního věku s autismem pomocí canisterapie
Development of communication of preschool children with autism through the help of canistherapy
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice canisterapie a jejího využití u dětí s autismem. V teoretické části se zabývá obecně poruchami autistického spektra, canisterapií, komunikací a předškolním vzděláváním dětí s poruchami autistického spektra. V praktické části sleduje přínos canisterapie v komunikaci u konkrétní skupiny dětí v mateřské škole speciální. U těchto dětí byly sledovány změny v chování …víceAbstract:
The Bachelor thesis is dedicated to the issue of Canistherapy and its use around children with autism. In the theoretical section it deals with disorders of autism spectrum in general, Canistherapy, communication and pre-school education of children with autism spectrum disorders. The practical part follows the contribution of Canistherapy to the communication of a particular group of children in a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALÍŠKOVÁ, Anna. Rozvoj komunikace dětí předškolního věku s autismem pomocí canisterapie. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Název
Vložil
Vloženo
Práva