Jan Bendl
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Bakalářskou práci tvoří dvě částí. První, teoretická, pojednává o problematice marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále se zaměřuje na internetový marketing s důrazem na sociální sítě. V jejím rámci jsou popsány vybrané světové sociální sítě a jejich využití firmami v České republice.Praktická část je věnována společnosti ŠKODA AUTO, a. s., která vyrábí motorová vozidla a současně …víceAbstract:
Bachelor thesis consists of two parts. The first, theoretical part, deals with issues of marketing, marketing mix and marketing communication. It also focuses on Internet marketing with an emphasis on social networks. In its framework there are described selected worldwide social networks and their use by companies in the Czech Republic.The second, practical part, deals with the company ŠKODA AUTO …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva