Specifika komunikačních aktivit kulturní neziskové organizaci divadla Archa – Mayya Shin
Mayya Shin
Bachelor's thesis
Specifika komunikačních aktivit kulturní neziskové organizaci divadla Archa
Specifics of the communication activities on the example of cultural non-profit organization Archa Theatre
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřená na specifikaci komunikačních aktivit nestátní neziskové organizace divadla Archa o.p.s. Cílem práce je analýza, zhodnocení a komparace komunikačních činnosti divadla, jejich strategií a taktik a následně návrh na jejích zkvalitnění. Teoretická část práce specifikuje odlišné rysy komunikačního modelu neziskového sektoru. Následuje popis soustavy jednotlivých prvku komunikačního …viacAbstract:
The thesis is focused on the specification of the communication activities of non-profit non-governmental organization Archa Theatre o.p.s. The aim of it is to analyze, evaluate and compare communication activities of the organization, their strategies and tactics and then assign a proposal for its improvement. The theoretical part specifies a differences of communication features for the non-profit …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedúci: Barbara Hucková
- Oponent: Mario Kubaš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33118
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková