Bc. Zuzana Peterková
Bachelor's thesis
Vztahový marketing a CRM
Relationship marketing and CRM
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vztahovým marketingem a řízením vztahů se zákazníky pomocí CRM. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky. V praktické práci je obsažen cíl bakalářské práce, kterým je analýza řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a návrh jeho úprav vedoucí k možnosti implementace plnohodnotného CRM systému.Abstract:
My bachelor work is dealing with modern method of customer relationship management and relationship marketing. Theoretical part describes the modern CRM approach and conditions for quality customer management. Practical part of the work solves CRM problem in selected company and proposes modifications to implement adequate CRM system.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zeu0z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane