Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo – Bc. Ekaterina Sorokina
Bc. Ekaterina Sorokina
Master's thesis
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
The impact of the use of eco-labels and the Fair Trade label on consumer purchasing behavior for Tchibo coffee
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení vlivu ekoznačení na spotřebitelé při nákupu kávy značky Tchibo. Diplomová práce se skládá z teoretické a analytické časti. Teoretická část zahrnuje informace z literatury, různých webů, periodik a článků. V této časti je popsán greenmarketing a důvody jeho vzniku, marketingový mix z ekologického hlediska (z hlediska ekologického marketingu). Pro hlubší analýzu …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on evaluating the impact of eco-labels to consumers when buying Tchibo brand coffee. Diploma’s thesis consists of a theoretical and analytical part. The theoretical part includes information from literature, different sites, periodicals, and articles. In this section are described greenmarketing and the reasons for its origin, a marketing mix from an ecological point of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOROKINA, Ekaterina. \textit{Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/3jc05g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Pohled generace "Z" na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
Hana Zálohová -
Společenská odpovědnost a sponzoring společnosti SAZKA a.s.
Klára Schlehoferová -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights