Návrh a tvorba firemního webu – Bc. Klára Kočí Hrdličková
Bc. Klára Kočí Hrdličková
Diplomová práce
Návrh a tvorba firemního webu
Design and creation of company website
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Návrh a úprava firemního webu je na základě provedených analýz navrhnout a spustit nový firemní web zvolené firmy s cílem zvýšit nastavené konverze. Teoretická část je zaměřena na problematiku tvorbu webu, online podnikání, online marketingu a jeho nástroje. V rámci praktické části je provedena analýza vnějšího prostředí, SEO analýza a dotazníkové šetření mezi klienty …víceAbstract:
The aim of the presented diploma thesis named Design and modification of company website is based on the performed analyzes to design and launch a new company website of the selected company in order to increase the set conversions. The theoretical part is focused on the issues of web design, online business, online marketing and its tools. Within the practical part, an analysis of the external environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/h6jhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Jan Pavel -
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
Elektronické obchodování
Lucie Uherková -
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.
Martin REPKA -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová