Návrh komunikační strategie pro branding stavební společnosti – Simona Lašáková
Simona Lašáková
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro branding stavební společnosti
Proposal of a communication strategy for branding of a home construction company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikační mixu firmy RD Rýmařov s.r.o. a kreativní kampaně pro její prezentaci, který by měl pomoci budovat značku RD Rýmařov jako lídra českého stavebnictví. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části práce jsou za pomoci odborné literatury definovány základní pojmy a poučky o marketingovém mixu. V analytické …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the design of the new communication mix for RD Rýmařov s.r.o. and creative campaigns for its presentation, which are designed to help build the brand RD Rýmařov as a leader in the Czech construction industry. The work is focused on three parts – theoretical, analytical and the proposal itself. In the theoretical part of the work, the basic concepts and information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková