Simona Lašáková

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie pro branding stavební společnosti

Proposal of a communication strategy for branding of a home construction company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh nového komunikační mixu firmy RD Rýmařov s.r.o. a kreativní kampaně pro její prezentaci, který by měl pomoci budovat značku RD Rýmařov jako lídra českého stavebnictví. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části práce jsou za pomoci odborné literatury definovány základní pojmy a poučky o marketingovém mixu. V analytické …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the design of the new communication mix for RD Rýmařov s.r.o. and creative campaigns for its presentation, which are designed to help build the brand RD Rýmařov as a leader in the Czech construction industry. The work is focused on three parts – theoretical, analytical and the proposal itself. In the theoretical part of the work, the basic concepts and information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.