Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu – Bc. Liubov Vasilieva
Bc. Liubov Vasilieva
Diplomová práce
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Consumer behaviour of seniors on the tourism market
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na cestovní ruch se zaměřením na seniory. V současné době jsme svědky naprosto obrovského růstu životní úrovně, který se odráží i v růstu poptávky seniorů po cestování. Navíc medicína a zdravý životní styl jenom posilují zájem seniorů o cestování. V první části diplomové práce je vytvořen nutný teoretický základ zkoumané problematiky. Zde byla klíčová kapitola …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on tourism of seniors. At present, we are witnessing an enormous growth in living standards, which is reflected in the growth in demand of seniors for travel. In addition, medicine and a healthy lifestyle only enhance the seniors' interest in travelling. In the first part of the diploma thesis there is created the necessary theoretical basis of the studied subject. Here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/xp6h1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VASILIEVA, Liubov. \textit{Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3kc511/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov