Monika Korbelová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Starbucks

Starbucks marketing strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti Starbucks. Cílem je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie pro společnost Starbucks. V první kapitole je rozebrána oblast marketingu, význam marketingové strategie, uveden marketingový mix v rozšířeném rozsahu a popsány situační analýza a proces segmentace trhu. Druhá kapitola představuje společnost …more
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy for Starbucks. The goal is to suggest marketing strategy improvements for Starbucks based on analyses done. The first chapter deals with marketing, the importance of marketing strategy, marketing mix put in the extended range and there are described the situation analysis and the process of market segmentation. The second chapter presents the company of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52588