Bc. Zuzana Bělehradová

Diplomová práce

Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani

Marketing communication in a crowdfunding campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani“ je rozbor vhodné marketingové strategie značky před, během a po odměnově orientované crowdfundingové kampani. Práce si klade za cíl připravit a vyhodnotit A/B testování marketingové komunikace vybraného podniku, vyhodnotit reakce cílové skupiny na konkrétní sdělení a formulovat doporučení pro další komunikaci značky. Součástí …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis "Marketing communication in a crowdfunding campaign" is an analysis of a suitable marketing strategy for a brand before, during, and after a reward-oriented crowdfunding campaign. The thesis prepares and evaluates A / B testing of marketing communication of a selected company. The thesis also evaluates the reactions of the target group to a specific marketing message …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management