Michaela Vávrová

Bakalářská práce

Návrh nové identity značky a její komunikační strategie

Design of the new brand identity and its communication strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky a komunikační strategie na příkladu české firmy. Cílem této bakalářské práce je návrh nové identity české značky autokosmetiky a její komunikační strategie při jejím vstupu na trh. V teoretické části je rozebrána marketingová komunikace zaměřená na sociální sítě. Dále je rozvedena problematika značky a její identity. V praktické části se práce …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the brand and communication strategy, demonstrated on an example of a Czech company. The aim of this bachelor thesis is to propose a new brand identity of the Czech car cosmetics brand, and its communication strategy when entering the market. In the theoretical part, marketing communication is discussed with the focus on the social media. Moreover, brand and brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82958

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod