Návrh nové identity značky a její komunikační strategie – Michaela Vávrová
Michaela Vávrová
Bachelor's thesis
Návrh nové identity značky a její komunikační strategie
Design of the new brand identity and its communication strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku značky a komunikační strategie na příkladu české firmy. Cílem této bakalářské práce je návrh nové identity české značky autokosmetiky a její komunikační strategie při jejím vstupu na trh. V teoretické části je rozebrána marketingová komunikace zaměřená na sociální sítě. Dále je rozvedena problematika značky a její identity. V praktické části se práce …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the brand and communication strategy, demonstrated on an example of a Czech company. The aim of this bachelor thesis is to propose a new brand identity of the Czech car cosmetics brand, and its communication strategy when entering the market. In the theoretical part, marketing communication is discussed with the focus on the social media. Moreover, brand and brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82958
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82958
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková