Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí – Bc. František Řiský
Bc. František Řiský
Master's thesis
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
Research of selected activities of customer relationship management process in today’s competitive environment
Abstract:
Předkládaná práce pojednává o úloze dlouhodobých věrnostních programů pro koncové zákazníky v procesu řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část přináší úvod do problematiky vztahového marketingu a představuje věrnostní programy jako motivační nástroje pro budování loajality zákazníků. V praktické části jsou analyzovány parametry vybraných věrnostních programů a identifikovány motivační odměny. Provedeným …moreAbstract:
The thesis discusses the role of loyalty programs in the process of customer relationship management. The theoretical part is an introduction to the relationship marketing, and loyalty programs as motivational tools for building customer loyalty. The practical part analyzes the parameters of the selected loyalty programs and identifies their incentive bonuses. In the thesis the research is carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jhikb/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘISKÝ, František. \textit{Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/3l4yzc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková