Bc. František Řiský

Master's thesis

Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí

Research of selected activities of customer relationship management process in today’s competitive environment
Abstract:
Předkládaná práce pojednává o úloze dlouhodobých věrnostních programů pro koncové zákazníky v procesu řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část přináší úvod do problematiky vztahového marketingu a představuje věrnostní programy jako motivační nástroje pro budování loajality zákazníků. V praktické části jsou analyzovány parametry vybraných věrnostních programů a identifikovány motivační odměny. Provedeným …more
Abstract:
The thesis discusses the role of loyalty programs in the process of customer relationship management. The theoretical part is an introduction to the relationship marketing, and loyalty programs as motivational tools for building customer loyalty. The practical part analyzes the parameters of the selected loyalty programs and identifies their incentive bonuses. In the thesis the research is carried …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní