Marketingová strategie společnosti H-D v České republice – Ing. Martin Heřmanský
Ing. Martin Heřmanský
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti H-D v České republice
Marketing Strategy of H-D in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojem marketingová strategie v rámci moderního marketingového řízení. Teoretická část definuje a analyzuje stěžejní marketingové prvky pro tvorbu celkové efektivní strategie, jako jsou například segmentace, produktová, cenová, distribuční a komunikační strategie. Obsahem praktické části je, na základě postupů popsaných v části teoretické, analýza současné marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the term marketing strategy within the frame of modern marketing management. The theoretical part defines and analyses the fundamental marketing elements for creating an effective overall strategy by encompassing product, price, segmentation, distribution, and communication. Based on the described theoretical methods, the practical part studies the current marketing strategy …víceKlíčová slova
Marketingová strategie marketingový mix segmentace produktová strategie cenová strategie distribuční strategie komunikační strategie prémiová značka marketing strategy marketing mix segmentation product strategy price strategy distribution strategy communication strategy premium brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ppocv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský