Ing. Lukas Hančík, MBA

Diplomová práce

Multimédia v marketingové komunikaci podniku – analytická studie vybraných implementací multimediálních sdělení v marketingovém komunikačním mixu

Multimedia in Marketing Communications Company – An Analytical Study of Selected Implementations of Multimedia Communications in the Marketing Communications Mix
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza konkrétních multimediálních sdělení v marketingově komunikačním mixu. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem s ohledem na multimediální nástroje. Jsou zde uvedeny i aktuální trendy a obecné charakteristiky těchto nástrojů. Praktická část analyzuje multimediální sdělení společnosti McDonald’s, Red-Bull, Samsung, Mailbox, Old-Spice a Tesco, dále pak prezidentskou …více
Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of specific multimedia communications in marketing communications mix. The theoretical part deals with marketing mix with respect to multimedia tools. They are listed here as well as current trends and general characteristics of these instruments. The practical part analyzes multimedia communications in the companies McDonald’s, Red-Bull, Samsung, Mailbox …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace