Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone – Patrik LORENZ
Patrik LORENZ
Bakalářská práce
Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone
Using an online research in the evaluation of marketing communications at Vodafone
Anotace:
Předmětem předložené bakalářské práce je analýza využití online výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone a případné zapojení sociálních sítí v této oblasti. Teoretická část práce je věnována marketingovým výzkumům obecně, především pak jejich online podobě. Praktická část se zabývá jednak popisem a analýzou konkrétních výzkumů v marketingové komunikaci společnosti Vodafone, dále pak navrhuje …víceAbstract:
The subject submitted thesis is to analyze the use of online research of marketing communications in Vodafone and the possible involvement of social networks in this area. Theoretical part is devoted to marketing researches in general, particularly their online form. The practical part deals with both a description and analysis of concrete research of marketing communications in Vodafone, further suggests …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18699
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LORENZ, Patrik. \textit{Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone} [online].
Zlín, 2011 [cit. 2019-12-07]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/3mjhoq/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce Ing. Martina Juříková, Ph.D..
Jak správně citovat práci
LORENZ, Patrik. Využití online výzkumu při hodnocení marketingové komunikace ve společnosti Vodafone. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití hloubkového rozhovoru ve výzkumu trhu
Michaela Růžičková -
Marketingový výzkum v online prostředí
Petr Jelínek -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Analýza online marketingové komunikace podniku na trhu průmyslových armatur
Tomáš Zmrzlík -
Vliv základních online marketingových nástrojů na prodej jazykových kurzů
Kateřina Pěničková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček