Rozdíly českých a anglických mateřských škol očima rodičů – Bc. Tereza Horčicová
Bc. Tereza Horčicová
Bachelor's thesis
Rozdíly českých a anglických mateřských škol očima rodičů
The differences between the Czech and the English preschools through eyes of parents
Anotácia:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá postoji a důvody rodičů k výběru tradič-ního či anglického předškolního vzdělávání. Jejím cílem je zodpovědět stanovenou výzkumnou otázku Jak souvisí vybraná charakteristika rodičů s jejich tendencí umístit svoje dítě do anglické mateřské školy? Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se věnuje průběhu předškolního vzdělávání v …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the attitudes and reasons of parents in choosing either traditional or English pre-school education. Its aim is to answer the current research question: How do parents perceive learning English when choosing a kinder-garten? The thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part deals with the course of pre-primary education in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zih8o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Vedúci: MA Tomáš Lintner
- Oponent: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ