Veronika Myšková

Bachelor's thesis

Ověření dosaženého efektu kampaně "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule"

Verifying the real impact of a campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs"
Abstract:
Loono je nezisková organizace, která vzdělává v oblasti kardiovaskulárních a onkologických onemocnění. Kampaň „Sahám si na ně každý měsíc – #prsakoule", zaměřující se na prevenci rakoviny prsou a varlat, sklízí díky své výrazné a inovativní komunikaci mnoho úspěchů a uznání i mimo neziskový sektor. Tato práce si klade za cíl zhodnotit její skutečný přínos v rámci cílové skupiny kampaně. Vznikne tak …more
Abstract:
Loono is a non-governmental organization which educates in prevention of oncological and cardiovascular diseases. A campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs" draws attention to the importance of self-examination in prevention of breast or testicular cancer and is considered as a very successful thanks to its innovative and positive communication. Thesis aims to measure its real impact on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2018
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Valerie Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71907