Ověření dosaženého efektu kampaně "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule" – Veronika Myšková
Veronika Myšková
Bakalářská práce
Ověření dosaženého efektu kampaně "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule"
Verifying the real impact of a campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs"
Anotace:
Loono je nezisková organizace, která vzdělává v oblasti kardiovaskulárních a onkologických onemocnění. Kampaň „Sahám si na ně každý měsíc – #prsakoule", zaměřující se na prevenci rakoviny prsou a varlat, sklízí díky své výrazné a inovativní komunikaci mnoho úspěchů a uznání i mimo neziskový sektor. Tato práce si klade za cíl zhodnotit její skutečný přínos v rámci cílové skupiny kampaně. Vznikne tak …víceAbstract:
Loono is a non-governmental organization which educates in prevention of oncological and cardiovascular diseases. A campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs" draws attention to the importance of self-examination in prevention of breast or testicular cancer and is considered as a very successful thanks to its innovative and positive communication. Thesis aims to measure its real impact on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Valerie Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková