Veronika Myšková

Bakalářská práce

Ověření dosaženého efektu kampaně "Sahám si na ně každý měsíc - #prsakoule"

Verifying the real impact of a campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs"
Anotace:
Loono je nezisková organizace, která vzdělává v oblasti kardiovaskulárních a onkologických onemocnění. Kampaň „Sahám si na ně každý měsíc – #prsakoule", zaměřující se na prevenci rakoviny prsou a varlat, sklízí díky své výrazné a inovativní komunikaci mnoho úspěchů a uznání i mimo neziskový sektor. Tato práce si klade za cíl zhodnotit její skutečný přínos v rámci cílové skupiny kampaně. Vznikne tak …více
Abstract:
Loono is a non-governmental organization which educates in prevention of oncological and cardiovascular diseases. A campaign „I Touch Them Every Month – #boobsandballs" draws attention to the importance of self-examination in prevention of breast or testicular cancer and is considered as a very successful thanks to its innovative and positive communication. Thesis aims to measure its real impact on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Valerie Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi