Bc. Petra Žáková

Diplomová práce

Rozvoj marketingových aktivit ve vybraném podniku

Development of marketing activities in the selected enterprise
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace vybraného baru. V teoretické části bude rozebrán marketing, marketingový plán, marketingový výzkum a propagace. V analytické části bude popsán vybraný podnik, předložen primární výzkum formou dotazníkového šetření, rozebrán marketingový plán a strategie daného podniku, Porterův model a SWOT analýza. Dále bude studována online a off-line marketingová …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the proposal of marketing communication of a selected bar. The theoretical part will discuss marketing, marketing plan, marketing research and promotion. The analytical part will describe the selected company, present primary research in the form of a questionnaire survey, analyze the marketing plan and strategy of the company, Porter's model and SWOT analysis. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.