Budování věrnostního programu s podporou CRM – Bc. Pavel Malý
Bc. Pavel Malý
Master's thesis
Budování věrnostního programu s podporou CRM
Construction of Loyalty Program with Support of CRM
Anotácia:
Ve své práci se zabývám podporou budování věrnostního programu loterijní společnosti ze strany systému Řízení vztahů se zákazníky. Část práce je věnována shrnutí obecných informací o systémech Řízení vztahů se zákazníky a o věrnostních programech. Další část práce popisuje budování konkrétního věrnostního programu a podporu tohoto věrnostního programu ze strany konkrétního systému Řízení vztahů se …viacAbstract:
The focus of my work is on the support of building a lottery company loyalty program in terms of the Customer Relationship Management system. One part of my work provides a summary of general information on customer relationship management as well as on loyalty programs. Second part of my work describes the building of a particular loyalty program and the support of the loyalty program in terms of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s2fkj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Jiří Jelínek
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Štefl, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / odbor:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane