Strategická analýza vybraného podniku – Bc. Filip Sháněl
Bc. Filip Sháněl
Bakalářská práce
Strategická analýza vybraného podniku
Strategic analysis of a specific company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit strategickou analýzu společnosti Alza.cz a navrhnout strategická doporučení pro zlepšení budoucího vývoje podniku. Bakalářská práce je rozdělena do dvou nejdůležitějších částí. V teoretické části bude specifikován postup analýzy, která bude dále v praktické části uplatněna na vybranou společnost. Na závěr budou doporučeny strategie z poznatků provedených analýz …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a strategic analysis of the company Alza.cz and propose strategic recommendations for improving the future development of the company. The bachelor thesis is divided into two most important parts. In the theoretical part, the analysis procedure will be specified, which will then be applied to the selected company in the practical part. At the end, strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/gpazv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 1. 2023
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Svítil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHÁNĚL, Filip. \textit{Strategická analýza vybraného podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/3opik8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova