Politický marketing - teorie a praxe – Bc. Petr BOUŠKA
Bc. Petr BOUŠKA
Diplomová práce
Politický marketing - teorie a praxe
Political marketing - theory and praxis
Anotace:
V práci jsou porovnány čtyři modely politického marketingu autorů Jennifer Lees-Marshment, Bruce I. Newmana, Arona O'Casse a Roberta P. Ormroda. Na základě tohoto porovnání je popsán nový minimální model marketingově orientované politické strany. V druhé části jsou vyjmenovány a definovány nástroje, které se v současné době používají v praxi politického marketingu. Práce je doplněna o popis ideál-typu …víceAbstract:
In this diploma thesis I have dealt with models of political marketing. I have tried to describe various definitions of political marketing. Then I have portrayed the history of political campaigns and the concept of negative campaign. In second part I have enumerated this package of marketing tools which are currently used. I have included in this package: marketing mix, analysis methods, segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
34770
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Ženíšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUŠKA, Petr. Politický marketing - teorie a praxe. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová