Bc. Petr BOUŠKA

Diplomová práce

Politický marketing - teorie a praxe

Political marketing - theory and praxis
Anotace:
V práci jsou porovnány čtyři modely politického marketingu autorů Jennifer Lees-Marshment, Bruce I. Newmana, Arona O'Casse a Roberta P. Ormroda. Na základě tohoto porovnání je popsán nový minimální model marketingově orientované politické strany. V druhé části jsou vyjmenovány a definovány nástroje, které se v současné době používají v praxi politického marketingu. Práce je doplněna o popis ideál-typu …více
Abstract:
In this diploma thesis I have dealt with models of political marketing. I have tried to describe various definitions of political marketing. Then I have portrayed the history of political campaigns and the concept of negative campaign. In second part I have enumerated this package of marketing tools which are currently used. I have included in this package: marketing mix, analysis methods, segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor: 34770

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Marek Ženíšek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOUŠKA, Petr. Politický marketing - teorie a praxe. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická