Nákupní centra v České republice a na Slovensku – Bc. Michaela Kratochvilová
Bc. Michaela Kratochvilová
Bachelor's thesis
Nákupní centra v České republice a na Slovensku
Shopping centres in Czech Republic and Slovakia
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ,,Nákupní centra v České republice a na Slovensku” je porovnání ekonomických, prostorových i funkčních aspektů nákupních center v obou zemích. První část se zabývá historickým vývojem nákupních center nejen v České republice a na Slovensku, ale také v USA a Evropě. Druhá část pak zahrnuje porovnání a analýzu zjištěných dat o nákupních …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Shopping centres in the Czech Republic and Slovakia” is to compare economic, spatial and functional aspects of shopping centres in both countries. The first part deals with the historical development of shopping centres in the Czech and Slovak Republics, but also in the USA and Europe. The second part includes comparison and analysis of collected data on shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r7fwq/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2016
- Supervisor: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Reader: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
The Historical Development of the African-American Female Identity in Rap Music
Jan Kysilka -
Historical development of the Conservative and Unionist party.
Juraj ŠTEFANČÍK -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Analýza Business to Business marketingu spoločnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o.
Stanislava Murcková -
Dopady centralizace nákupu společnosti Dalkia Česká republika, a.s.
Markéta Lacná