Bc. Zuzana Antonická

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníkem v podniku, který se zabývá prodejem náhradních dílů na osobní a dodávkové vozy v Jihočeském kraji. Cílem podniku je analýza současného stavu a návrh opatření k udržení a zlepšení postavení na trhu s náhradními díly. Výsledky byly zjišťovány pomocí dvou druhů dotazníků, zvlášť u maloobchodních a zvlášť u velkoobchodních zákazníků. Výsledky …více
Abstract:
The aim of this thesis is a customer relationship management in the company selling spare parts for cars and vans in the South Bohemia region. It is focused on an analysis of the current business situation and a plan of maintaining and improving the market position. The results were gathered by two types of surveys, separately for retail and wholesale customers. Interesting conclusions were discovered …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích